UWAGA! Ważna informacja dla Klientów!

Szanowni Państwo

Informujemy, że w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną  w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów, jak i Pracowników od 16 marca do odwołania wprowadzamy ograniczenia w bezpośredniej obsłudze Klientów.

W związku z powyższym:

  • kasa będzie nieczynna

Prosimy o dokonywanie płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

UWAGA Za ten okres nie będą naliczane odsetki od nieterminowych wpłat.

  • biuro obsługi klienta (Dział Technicznej Obsługi Klienta oraz Dział Sprzedaży i umów) będzie prowadził obsługę drogą zdalną, poprzez kontakt telefoniczny lub pocztę elektroniczną.

W sprawach pilnych będą obsługiwani klienci tylko wcześniej umówieni.

 

do Państwa dyspozycji pozostajemy pod numerami  telefonów:

Dział TECHNICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

tel. 32 215 43 40, 215 29 56 wew. 151,152, e-mail techniczny@pim.czechowice-dziedzice.pl

 

Dział SPRZEDAŻY I UMÓW 

tel. 32 215 43 40, 215 29 56 wew. 141,142,143, e-mail sprzedaz@pim.czechowice-dziedzice.pl

 

DZIENNIK PODAWCZY

tel. 32 215 43 40, 215 29 56, e-mail pim@pim.czechowice-dziedzice.pl

 

Jednocześnie informujemy:

  • inkasenci aż do odwołania nie będę dokonywali odczytów stanu wodomierzy (dotyczy inkasentów PIM Sp. z o.o. – Ligota, Bronów, Zabrzeg)

Istnieje możliwość podania stanu wodomierza poprzez formularz na stronie internetowej:
https://pim-czdz.pl/strefa-klienta/dla-klienta-wodkan/odczyt-wodomierza/

  • zawieszone do odwołania zostają odbiory przyłączy wod.-kan. oraz wymiana wodomierzy W związku z zaistniałą sytuacją wydawanie przez Spółkę uzgodnień branżowych oraz prowadzonej korespondencji mogą ulec wydłużeniu.

 

 Za wszelkie niedogodności związane z wprowadzonymi ograniczeniami przepraszamy.

footerwave
Skip to content