Zawarcie umowy – nowy odbiorca
usług ciepłowniczych
Nowy właściciel/dysponent prawny nieruchomości, która jest przyłączona do sieci ciepłowniczej powinien wystąpić z wnioskiem do PIM o zawarcie umowy sprzedaży oraz przesyłania i dystrybucji ciepła (Druk IK-18) niezwłocznie po nabyciu prawa do dysponowania nieruchomością.
Do zawarcia umowy z nowym odbiorcą niezbędne są następujące dokumenty:
1. Informacja o numerze księgi wieczystej nieruchomości oraz aktualny dokument potwierdzający tytuł prawny do korzystania z nieruchomości, np.: wypis z aktu notarialnego (do wglądu pracownika PIM), odpis z księgi wieczystej, umowa najmu, umowa dzierżawy, postanowienie Sądu itp.
2. Protokół zdawczo-odbiorczy stanu ciepłomierza
3. Pozostałe dokumenty:
Dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:
- Wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Dla osób prawnych i spółek osobowych:
- Aktualny wypis z właściwego rejestru
Dla Spółki Cywilnej:
- Umowa Spółki Cywilnej
- Wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Dla Wspólnot Mieszkaniowych:
- Uchwała, z której wynika prawo do reprezentacji (powołanie Zarządu Wspólnoty)
- Pełnomocnictwo dla Zarządcy do zawarcia umowy lub umowę o zarządzaniu nieruchomością, z której wynika upoważnienie do zawarcia umowy w imieniu Wspólnoty
- Zaświadczenie o nadaniu nr REGON i decyzja o nadaniu nr NIP
Dla jednostki i zakładów budżetowych dodatkowo:
- Decyzja o ustanowieniu trwałego zarządu nieruchomością
- Pełnomocnictwo Burmistrza Miasta i Gminy Czechowice-Dziedzice lub akt powierzenia