Strefa Klienta
Informacje dla obecnych i nowych Klientów
Wybierz usługę, która Cię interesuje
Biuro Obsługi Klienta
Dane kontaktowe
ul. Szarych Szeregów 2
43-502 Czechowice-Dziedzice
tel. 32 215 43 40
Godziny pracy Biura Obsługi Klienta
poniedziałek, wtorek, środa: 7:00 - 15:00
czwartek: 7:00 - 17:00
piątek: 7:00 - 13:00
Kasa PIM i PWiK
poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-11:00 i 12:00-14:30
czwartek: 8:00-11:00 i 12:00-16:00
piątek: 7:30-11:30
Biuro Obsługi Klienta prowadzą:
Dane kontaktowe:
tel. 32 215 43 40, 32 215 29 56
email: pim@pim.czechowice-dziedzice.pl
Dziennik Podawczy zajmuje się sprawami z zakresu:
- przyjmowania korespondencji przychodzącej do Spółki,
- bieżącego informowania klientów o możliwościach, sposobie i terminie załatwienia sprawy,
Dane kontaktowe:
tel. 32 215 43 40 wew. 141 i 142 – umowy, faktury, rozliczenia (woda, ścieki, pozostałe usługi)
tel. 32 215 43 40 wew. 170 – umowy, faktury, rozliczenia (ciepło)
tel. 32 215 43 40 wew. 143 – windykacja należności i rozrachunki
tel. 32 215 43 40 wew. 140 – Kierownik Działu
email: sprzedaz@pim.czechowice-dziedzice.pl
Dział Sprzedaży i Umów zajmuje się sprawami z zakresu:
Umów
- zawieranie umów z Odbiorcami na dostarczanie wody i odbiór ścieków
- zawieranie umów z Odbiorcami na przesyłanie oraz sprzedaż ciepła
- pozostałe umowy
Faktur
- wystawianie faktur i korekt za dostarczaną wodę, odbiór ścieków, przesyłanie oraz sprzedaż ciepła, pozostałe usługi,
- przyjmowanie drogą e-mailową lub telefonicznych zgłoszeń dotyczących odczytu wodomierzy
Rozrachunków
- informacje dotyczące rozliczania należności za świadczone usługi
Dane kontaktowe:
tel. 32 215 43 40 wew. 151, 152 - dokumentacja techniczna i odbiory (woda, ścieki, pozostałe usługi)
tel. 32 215 29 56 wew. 150 - Kierownik Działu
tel. 32 215 43 40 wew. 151, 152 - dokumentacja techniczna i odbiory (ciepło)
tel. 32 215 43 40 wew. 240 - Kierownik Działu (ciepło)
email: techniczny@pim.czechowice-dziedzice.pl
Dział Technicznej Obsługi Klienta zajmuje się sprawami z zakresu:
- przyjmowania wniosków dotyczących nowych podłączeń do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- uzgadniania lokalizacji
- wydawania warunków technicznych przyłączy
- uzgadniania dokumentacji projektowej
- odbioru i nadzoru technicznego przyłączy do sieci kanalizacyjnych i wodociągowych,
- uzgadniania dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonej działalności,
- nadzorów branżowych.